SOLUTII COMPLETE SI ECHIPAMENTE DE CALL CENTER

Daca aveti nevoie sa infiintati un departament de Call Center sau de un upgrade la echipamentul pe care il utilizati in prezent cu scopul de a reduce cheltuielile operationale sau livra servicii de customer service imbunatatite, suntem aici pentru a dezvolta solutii de Call Center personalizate, in acord cu specificatiile dumneavoastra.   

Furnizam solutii complete de Call Center inbound si outbound, on-premise sau cloud (in situatia in care va doriti o gestionare mai simpla a resurselor, in conditii de maxima siguranta). 

Totodata, distribuim exclusiv o gama completa de echipamente (centrale telefonice, telefoane, casti Call Center profesionale marca Fanvil) si aplicatii software specializate destinate integratorilor si furnizorilor de solutii specifice, dar si companiilor ce necesita departamente de Call Center, precum firme de curierat, hoteluri, restaurante sau firme de catering, agentii de turism, spitale si centre medicale, companii de retail, magazine online etc. 

Multumita tehnologiilor folosite, precum si a gradului mare de configurabilitate, clientii nostri vor beneficia de o reducere semnificativa a costurilor prin adaptarea proceselor de comunicatii la fluxurile de activitate ale companiei, tradusa printr-o crestere a productivitatii. 

Mai mult, ca urmare a integrarii programelor open source sau proprietare, hardware-ului de ultima generatie si imbunatatirilor continue, echipamentele pe care vi le oferim se pot interfata rapid prin API-uri la aplicatiile de tip CRM, HoReCa si de gestiune hoteliera. Aceste caracteristici, impreuna cu toate facilitatile de centrala telefonica si call center, transforma echipamentele noastre in unele dintre cele mai versatile si accesibile solutii VoIP de pe piata. 

Va stam la dispozitie pentru cotatii de pret sau discutarea solutiilor potrivite pentru compania dumneavoastra.